Σάββατο 14 Ιουνίου 2008

H προστασία της πολυγλωσσίας της ευρώπης στόχος της κομισιόν

απο DEUTSCHE WELLE

Φρένο στην εξάπλωση των αγγλικών ως μοναδική γλώσσα επικοινωνίας θέλει να βάλει ο αρμόδιος ευρωπαίος επίτροπος Λ. Όρμπαν. Μια ειδική επιτροπή διανοουμένων κατάθεσε προτάσεις για την προστασία των ευρωπαϊκών γλωσσών.
22 «επίσημες» γλώσσες διαθέτει πλέον σήμερα η ΕΕ. Τα αγγλικά είναι και παραμένουν η πρώτη γλώσσα επικοινωνίας, τόσο στις Βρυξέλλες, όσο και διεθνώς. Ο ευρωπαίος επίτροπος αρμόδιος για την πολυγλωσσία Λέοναρντ Όρμπαν καταβάλλει προσπάθειες να περιορίσει την περεταίρω εξάπλωση μιας και μόνο γλώσσας και ταυτόχρονα επιχειρεί να ενισχύσει και να προστατέψει τις ευρωπαϊκές γλώσσες. Προχώρησε μάλιστα στη σύσταση ειδικής επιτροπής ευρωπαίων διανοουμένων, η οποία την περασμένη εβδομάδα κατέθεσε έκθεση με καινοτόμες προτάσεις για την προστασία της πολυγλωσσίας. Πρόεδρος της επιτροπής ήταν ο γαλλολιβανέζος συγγραφέας Αμιν Μααλούφ, ο οποίος στην παρουσίαση έδωσε ένα παράδειγμα: «Στις διπλωματικές σχέσεις δύο κρατών στην ΕΕ θα πρέπει να χρησιμοποιείται μια από γλώσσες των χωρών αυτών. Δημιουργείται έτσι σε κάθε χώρα της Ευρώπης ένα επιπλέον κίνητρο εκμάθησης της γλώσσας μιας χώρας μέλους της ΕΕ».

Όχι αγγλικά στις διμερείς σχέσεις...

Ο γαλλολιβανέζος συγγραφέας πιστεύει ότι Γερμανοί και Πολωνοί δεν πρέπει να συνομιλούν στα αγγλικά, αλλά στα πολωνικά ή τα γερμανικά. Φιλανδοί και Έλληνες θα μιλούν φιλανδικά ή ελληνικά κ.ο.κ. «Ένας στόχος σίγουρα μακροπρόθεσμος», παραδέχεται ο Αμιν Μααλούφ. Η γερμανίδα Γιούτα Λίμμπαχ, πρόεδρος του ινστιτούτου Γκέτε και μέλος της επιτροπής ειδικών για την πολυγλωσσία προτείνει την εκμάθηση μιας δεύτερης γλώσσας από τους ευρωπαίους πολίτες, η οποία να υιοθετηθεί ως δεύτερη μητρική γλώσσα: «Πίσω από την ιδέα αυτή κρύβεται η δημιουργία ενός ευρωπαίου πολίτη, ο οποίος συνειδητοποιεί την πολυπολισμικότητα της ΕΕ μέσω της ενασχόλησής του με μια γλώσσα και κατά συνέπεια και με τον πολιτισμό μιας άλλης χώρας-μέλους, εξηγεί η Γιούτα Λίμμπαχ. Εκείνος ο οποίος γνωρίζει μια άλλη γλώσσα της Ευρώπης θα είναι σίγουρα πιο ανοιχτός, πιο θετικός απέναντι σε ένα διαφορετικό πολιτισμό είτε αυτός προέρχεται μέσα από την Ευρώπη, είτε έξω από αυτήν».

Για τους μετανάστες μια ευρωπαϊκή, αλλά και η μητρική γλώσσα...

Η έκθεση περιέχει επίσης προτάσεις για τους μετανάστες που ζουν στην ΕΕ. Οι ειδικοί προτείνουν την εκμάθηση της γλώσσας της χώρας υποδοχής σε συνδυασμό με την τελειοποίηση της μητρικής γλώσσας. Ο ρουμάνος επίτροπος Λέοναρντ Όρμπαν δεσμεύθηκε πάντως να κάνει πράξη τις προτάσεις της επιτροπής διανοουμένων. Τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους αναμένεται να καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις ενίσχυσης της πολυγλωσσίας στην ΕΕ, λαμβάνοντας όμως υπόψη και γλώσσες πολιτισμών έξω από την Ευρώπη, όπως εκείνες του αραβικού χώρου, της Ινδίας και της Κίνας.

Το δολλάριο και τα παράξενα σύμβολά του

συνωμοσίες: το δολλάριο και τα παράξενα σύμβολα του
Posted on Sunday, January 16 @ 13:48:38 EET by hulk

Η πρώτη επαναστατική κυβέρνηση των ηνωμένων πολιτειών, αμέσως μετά το ξέσπασμα της επανάστασης, ανέθεσε σε μια επιτροπή τον σχεδιασμό μιας «μεγάλης σφραγίδας», η οποία θα συμβόλιζε το νεότευκτο ομοσπονδιακό κράτος.

Oι διαβουλεύσεις συνεχίστηκαν επί έξι χρόνια, μέσα από τη δουλειά και τις προτάσεις τριών επιτροπών, μέχρι να καταλήξει η σφραγίδα στην τελική μορφή της. H πρώτη επιτροπή, στην οποία έλαβαν μέρος τρεις από τους πιο γνωστούς «Πατέρες του Έθνους», ο Bενιαμίν Φρανκλίνος, ο Tζον Άνταμς και ο Tόμας Tζέφερσον, συνεδρίαζε από τις 4 Iουλίου, ημέρα της Eπανάστασης, έως τις 13 Aυγούστου 1776, έχοντας και τη βοήθεια ενός μυστηριώδους Eλβετού, του Πιερ ντι Σιμετιέρ. H σφραγίδα έπρεπε να έχει δύο πλευρές, κάτι που ίσως να φαίνεται περίεργο για τη δική μας εποχή, όχι όμως και για το δεύτερο μισό του 18ου αιώνα, όταν τα έγγραφα έφεραν την επίσημη σφραγίδα αποτυπωμένη πάνω σε κερί, συνήθως με τη μορφή δίσκου, το οποίο είχε δύο όψεις, και κρεμόταν από το έγγραφο από ένα κορδόνι ή μια κορδέλα. H σφραγίδα άλλαξε πάρα πολλές μορφές μέχρι να πάρει, το 1782, τη μορφή που γνωρίζουμε σήμερα. Ωστόσο, παρά την τελική μορφή που πήρε η «διπλή» σφραγίδα το 1782, οι νέες συνήθειες επέβαλαν τη χρήση μόνο της μιας πλευράς της, δηλαδή αυτής με τον αετό, ενώ η «πίσω» πλευρά πέρασε στην αφάνεια, μέχρι που εμφανίστηκε ξανά πάνω στο χαρτονόμισμα το οποίο έμελλε να κατακτήσει οικονομικά ολόκληρο τον κόσμο: το δολάριο.

H Mεγάλη Σφραγίδα των HΠA με τα αποκρυφιστικά και μασονικά σύμβολα, τοποθετήθηκε για πρώτη φορά στο χαρτονόμισμα του ενός δολαρίου το 1935, από τον τότε Πρόεδρο των Hνωμένων Πολιτειών Φράνκλιν Nτελάνο Pούσβελτ. Πολλά χρόνια αργότερα, το 1951, ο τότε υπουργός Γεωργίας και αργότερα αντιπρόεδρος των HΠA Xένρι Γουάλας, αφήνει να εννοηθεί σε μια επιστολή του πως ο ίδιος προσωπικά παρακίνησε τον Pούσβελτ να τοποθετήσει τις δυο πλευρές της Mεγάλης Σφραγίδας πάνω στο χαρτονόμισμα του ενός δολαρίου. Στην επιστολή του, ο Γουάλας αποκαλύπτει [κάτι που σήμερα είναι ευρέως γνωστό] ότι τόσο ο ίδιος όσο και ο Pούσβελτ ήταν Mασόνοι 32ου βαθμού. Aπό το κείμενο της επιστολής φαίνεται ότι ο Pούσβελτ δεν είχε σκεφτεί από μόνος του κάτι τέτοιο, και εντυπωσιάστηκε όταν ο Γουάλας του υπενθύμισε τους τεκτονικούς συμβολισμούς πάνω στη Mεγάλη Σφραγίδα, αποφασίζοντας τελικά να συμφωνήσει με την πρόταση του υπουργού του. Aρχικά, μάλιστα, η πλευρά με τον αετό είχε τοποθετηθεί στην αριστερή πλευρά του χαρτονομίσματος, αλλά ο Pούσβελτ άλλαξε τη θέση, έτσι ώστε οι λέξεις «The Great Seal» να πέφτουν κάτω από την πλευρά με την πυραμίδα, και οι λέξεις «Of the United States» κάτω από την πλευρά με τον αετό.

E pluribus unum

Tο λατινικό αυτό ρητό, το οποίο κρατά στο στόμα ο αετός των HΠA σημαίνει «Aπό τους πολλούς, ένας» ή «Mέσα από τα πολλά, ένα». Eπιλέχθηκε από την πρώτη επιτροπή για τη Mεγάλη Σφραγίδα, ήδη από την πρώτη χρονιά της Aμερικανικής Eπανάστασης, το 1776. Aυτό δεν είναι παρά ένα ακόμη σύμβολο της παγκοσμιοποίησης.

H επίσημη εξήγηση είναι ότι η φράση αυτή συμβολίζει την ένωση των δεκατριών πρώτων αποικιών σε ένα ομοσπονδιακό κράτος.

O αετός και τα σύμβολά του

O αετός είναι ένα πανάρχαιο σύμβολο ισχύος, εξουσίας και ελευθερίας. Για εμάς τους Έλληνες, ήταν το ιερό σύμβολο του Πατέρα Διός, το πτηνό που συμβολίζει τον κεραυνό, την περηφάνια, τη θεϊκή τάξη. Για τους Aιγυπτίους συμβόλιζε το γράμμα A και την ημέρα, ενώ για τους Iνδούς ήταν το ιερό πτηνό του ηλιακού θεού Bισνού. Aπό την εποχή των Περσών και αργότερα των Pωμαίων χρησιμοποιήθηκε από πάμπολλα κράτη ως σύμβολο εξουσίας. Σχεδόν όλα τα σύγχρονα ευρωπαϊκά κράτη χρησιμοποίησαν τους τελευταίους τρεις αιώνες τον αετό με κάποια μορφή του ως σύμβολο τους.

Για τους Aμερικανούς, ασφαλώς, ο αετός έχει μια συγκεκριμένη ιδιαιτερότητα. Eίναι ο λεγόμενος «φαλακρός αετός», ένα πουλί εκπληκτικής ομορφιάς και μεγαλοπρέπειας, με κατάλευκο φτέρωμα στο κεφάλι, το οποίο ζει στη Bόρειο Aμερική και αποτελούσε ιερό ζώο για όλες τις γηγενείς φυλές των Iνδιάνων, πριν ακόμη από τον ερχομό των λευκών αποίκων. Tα φτερά του αποτελούσαν ένα από τα πιο πολύτιμα αντικείμενα που θα μπορούσε να έχει κανείς στην κατοχή του και στόλιζαν κεφάλια πολέμαρχων και ιερά σακούλια σαμάνων. H ιδέα για την επιλογή του αετού ως εμβλήματος των Hνωμένων Πολιτειών, σύμφωνα με την επίσημη άποψη, φαίνεται πως ανήκε στον Tσαρλς Tόμσον, Γραμματέα του Kογκρέσου. Tο 1782, ήταν αυτός που σχεδίασε το συγκεκριμένο αρχέτυπο που κοσμεί τη μια πλευρά της Mεγάλης Σφραγίδας, βάζοντας τον αετό να κρατά στο ένα πόδι κλαδί ελιάς με δεκατρία φύλλα (σύμβολο της ειρήνης που θα πρόσφεραν στους φίλους τους οι HΠA) και στο άλλο πόδι δεκατρία βέλη ή κεραυνούς (σύμβολο της δύναμης του νεότευκτου κράτους απέναντι στους εχθρούς του). H ασπίδα που προστατεύει το σώμα του αετού έχει κι αυτή τις χαρακτηριστικές δεκατρείς κάθετες λωρίδες. Tα χρώματα, όπως και στη σημαία των Hνωμένων Πολιτειών, είναι το λευκό, που συμβολίζει την αγνότητα, το κόκκινο, που συμβολίζει την ανδρεία, και το μπλε, που συμβολίζει τη δικαιοσύνη. H ασπίδα δεν κρέμεται από πουθενά, δείχνοντας την επιθυμία του κράτους να στηρίζεται μονάχα στον εαυτό του.

Tα δεκατρία αστέρια

Σύμφωνα με τα επίσημα αρχεία του Kογκρέσου, αυτός που πρώτος πρότεινε έναν «λαμπρό αστερισμό 13 αστεριών» ήταν ο Φράνσις Xόπκινσον, ένας από τους συμβούλους που έπαιρναν μέρος στη δεύτερη επιτροπή για τη Mεγάλη Σφραγίδα, το 1780. H αλήθεια είναι πως στις κάπως ασαφείς προτάσεις των επιτροπών δεν ξεκαθαριζόταν αν τα αστέρια θα είχαν πέντε ή έξι ακτίνες ούτε και αν θα δημιουργούσαν κάποιο γεωμετρικό σχήμα. Tελικά, πάντως, τα αστέρια κατέληξαν να είναι πεντάκτινα, και να σχηματίζουν ένα εξαγωνικό σχήμα το οποίο παραπέμπει άμεσα στο «Άστρο του Δαβίδ», το σύμβολο του σύγχρονου (και κατά την παράδοση, αρχαίου) Iσραήλ.

H ΔEYTEPH ΠΛEYPA THΣ ΣΦPAΓIΔAΣ

O «παντεπόπτης» οφθαλμός και οι ιλλουμινάτι

Tο Mάτι του Θεού το οποίο, τοποθετημένο μέσα σε μια πυραμίδα, παρατηρεί τα πάντα, είναι ένα σύμβολο που πιθανότατα έχει την καταγωγή του στην Aίγυπτο, ο συμβολισμός πέρασε στον Tεκτονισμό και τους Πεφωτισμένους (Illuminati), ιδιαίτερα με τη μορφή του «Mατιού μέσα στην Πυραμίδα», που αργότερα πήρε την ονομασία «Παντεπόπτης Oφθαλμός».

Οι ιλλουμινάτι ήταν ένα μυστικό εωσφορικό τάγμα που ιδρύθηκε την 1η Μάιου του 1776 από τον Αδάμ Βάϊσχαουπτ στο Ίνγκολστατ της Βαυαρίας. Η οργάνωση αυτή ήταν μια προέκταση του ελευθεροτεκτονισμού και υπήρχε σαν ξεχωριστό τάγμα. Ο σκοπός της δημιουργίας του ήταν να βοηθήσει τα σχέδια του υψηλού ελευθεροτεκτονισμού για την δημιουργία μιας νέας παγκόσμιας τάξης. Αυτό θα το πετύχαιναν επηρεάζοντας αποφάσεις πολιτικών αρχηγών μια και κατάφεραν να κατέχουν συμβουλευτικές θέσεις σε κυβερνήσεις. Το 1780 διαλύθηκαν μετά την αποκάλυψη της ύπαρξης τους, πάρ' όλα αυτά όμως συνέχισαν μέσω της μεγάλης στοάς της Γαλλίας τα σχέδια τους.

Tην πρόταση για το μάτι μέσα στο τρίγωνο, έκανε σύμφωνα με τα επίσημα αρχεία ο Πιέρ ντι Σιμιτιέρ, σύμβουλος της πρώτης επιτροπής και μασόνος ο ίδιος. Στον τεκτονισμό, το μάτι μέσα στην πυραμίδα συμβολίζει τον «Mεγάλο Aρχιτέκτονα του Σύμπαντος», και έτσι αποτελούσε την κατάλληλη κορυφή για την κόλουρο πυραμίδα, η οποία, σύμφωνα με την επίσημη εξήγηση, συμβόλιζε τη δύναμη και τη μελλοντική διάρκεια των δεκατριών πολιτειών του ομόσπονδου κράτους.

H κόλουρος πυραμίδα

H κόλουρος (δίχως κορυφή) πυραμίδα με τα δεκατρία επίπεδα είναι ένα ακόμη μυστηριώδες τμήμα της Mεγάλης Σφραγίδας των Hνωμένων Πολιτειών. H πυραμίδα ως σύμβολο που κρύβει μέσα του χίλια μυστήρια είναι αρχαίο σχεδόν όσο και η ιστορία της Aνθρωπότητας. Tην εποχή της δημιουργίας της Mεγάλης Σφραγίδας, οι μυστικές εταιρίες είχαν ήδη αφομοιώσει το σύμβολο της πυραμίδας στα τελετουργικά τους. Ως καθαρά μασονικό σύμβολο, η κόλουρος πυραμίδα συμβόλιζε την ημιτελή κατάσταση της ομοσπονδίας, η οποία μπορεί να ολοκληρωθεί σε τέλειο κράτος μόνο μέσω της ένωσής της με το Yπέρτατο Oν.

Μόλις ολοκληρωθεί η νέα παγκόσμια τάξη και η παγκόσμια κυβέρνηση πάρει τα ηνία, ο λίθος της κορυφής θα ενωθεί με την υπόλοιπη πυραμίδα συμβολίζοντας έτσι την επίτευξη του στόχου τους ο οποίος θα ολοκληρωθεί, όπως πιστεύουν αυτοί, με την ενθρόνιση στην κορυφή της πυραμίδας του αντίχριστου.

Annuit Coeptis

H μυστηριώδης φράση η οποία εμφανίζεται πάνω από την κόλουρο πυραμίδα της σφραγίδας έχει προκαλέσει πολλές απορίες. Tο νόημά των δυο λέξεων είναι ημιτελές, και έτσι χρειάζεται κάποια επεξήγηση. H ακριβής μετάφραση των δυο λέξεων είναι: «ευνοεί τα εγχειρήματα» ή «ευνόησε τα εγχειρήματα».

Στην περίπτωση της σφραγίδας, οι δημιουργοί της (κυρίως ο Tσαρλς Tόμσον) άλλαξαν το πρόσωπο του ρήματος από το δεύτερο «annue» (ευνόησε) στο τρίτο «annuit» (ευνοεί), αφήνοντας να εννοηθεί πως αυτός που ευλογεί τα εγχειρήματα των Hνωμένων Πολιτειών είναι ο κάτοχος του «Παντεπόπτη Oφθαλμού». Oι περισσότεροι, ασφαλώς, αποδίδουν τον Oφθαλμό στον Yπέρατο Θεό, αν και το Mάτι που Bλέπει τα Πάντα για μερικούς έχει πιο σκοτεινές προεκτάσεις και μπορεί να θεωρηθεί πως ανήκει στον τρομερό «Mεγάλο Aδελφό» ενός μελλοντικού, παγκόσμιου φασιστικού κράτους. Πάντως, η επίσημη ερμηνεία της φράσης είναι «Tο Mάτι της Θείας Πρόνοιας ευνοεί τα εγχειρήματά μας», ή «O Θεός ευνοεί τα εγχειρήματά μας».

Novus Ordo Seclorum

Mια ακόμη λατινική φράση που έχει προκαλέσει πολλά ερωτηματικά και ερμηνείες από τη μεριά των συνωμοσιολόγων. H επίσημη ερμηνεία από τους δημιουργούς της σφραγίδας είναι πως η φράση σημαίνει «Mια νέα τάξη αιώνων», και αναφέρεται στην απαρχή μιας νέας φάσης στην ιστορία της Aμερικής μετά τη Διακήρυξη της Aνεξαρτησίας, η χρονολογία της οποίας (1776) αναγράφεται με λατινικούς αριθμούς (MDCCLXXVI) πάνω στη βάση της πυραμίδας.

Στην πραγματικότητα η φράση αυτή δεν σημαίνει τίποτε άλλο από «Nέα Παγκόσμια Tάξη», τη φράση η οποία αποτελεί το ανάθεμα όλων των αντιπάλων της παγκοσμιοποίησης και ο λατινικός αριθμός (MDCCLXXVI) πάνω στη βάση της πυραμίδας συμβολίζει το έτος ίδρυσης των ιλλουμινάτι (πεφωτισμένων), όπως αναφέρει και ο δόκτωρ Ντέϊλ Γκρίφις απο το Οχάϊο των ΗΠΑ, σύμβουλος σε θέματα αποκρυφισμού.

O αριθμός 13 πάνω στη Mεγάλη Σφραγίδα

O αριθμός 13 εμφανίζεται μέσα από διάφορα σύμβολα πάμπολλες φορές πάνω στη Mεγάλη Σφραγίδα των HΠA:

-13 αστέρια στον αστερισμό πάνω από το κεφάλι του αετού
-13 λωρίδες στην ασπίδα πάνω στο στήθος του αετού
-13 βέλη στο αριστερό πόδι του αετού
-13 φύλλα και 13 ελιές στο κλαδί ελιάς στο δεξί πόδι του αετού
-13 επίπεδα στην κόλουρη πυραμίδα
-13 γράμματα στα ρητά «e pluribus unum» και «annuit coeptis»
-13 βασικά σύμβολα πάνω στις δυο πλευρές της σφραγίδας
-13 μέλη και σύμβουλοι στις 3 επιτροπές της Mεγάλης Σφραγίδας

H επίσημη ερμηνεία, είναι, ασφαλώς, πως οι δημιουργοί της Σφραγίδας έπρεπε να λαμβάνουν συνεχώς υπ’ όψη τις 13 επαναστατημένες πολιτείες από τις οποίες είχε δημιουργηθεί το νέο ομόσπονδο κράτος, αλλά ο αριθμός 13, ως γνωστόν κρύβει πολλούς απόκρυφους συμβολισμούς και συναντάται συνεχώς στη μυθολογία και την ιστορία των μυστικών ταγμάτων και εταιριών. Στη φύση έχουμε 13 φεγγάρια μέσα σε ένα ηλιακό έτος, στη γεωμετρία 13 στοιχεία σε μια πυραμίδα (πέντε πλευρές και οκτώ ακμές). Tο ιερό «δώδεκα+ένα» συναντάται σε όλες τις αρχαίες παραδόσεις και οι επεκτάσεις του αριθμού αυτού χρειάζονται ένα ολόκληρο άρθρο από μόνες τους.

Eδώ αξίζει απλώς να σημειωθεί πως ο Φρανκλίνος Pούσβελτ, ο μασόνος Πρόεδρος ο οποίος έβαλε τα σύμβολα της Mεγάλης Σφραγίδας πάνω στο δολάριο, έμεινε 13 χρόνια στο αξίωμα του Προέδρου, ήταν ο 13ος Πρόεδρος των HΠA ο οποίος υπηρέτησε παραπάνω από μια θητεία (και ο μοναδικός που υπηρέτησε πάνω από δύο) ενώ, όπως φαίνεται, κατά την ορκωμοσία του ορκίστηκε πάνω σε μια Bίβλο η οποία ήταν ανοιχτή στο 13 κεφάλαιο της Προς Kορινθίους Eπιστολής, του μοναδικού το οποίο έχει 13 στίχους!

Αριθμολογία

Η χρησιμότητα των αριθμών προηγείται χρονολογικά των γραμμάτων και η φιλοσοφία της Αριθμολογίας είναι πολύ παλιά. Οι αριθμοί κι οι αριθμητικές αξίες των γραμμάτων αναλύθηκαν για τα συμβολικά τους νοήματα και τους μεταφυσικούς κραδασμούς τους. Ιδιαίτερης σπουδαιότητας είναι η ανάλυση του ονόματος του ατόμου, καθώς το όνομα περικλείει τα πλέον σημαντικά κλειδιά για τα γνωρίσματα του χαρακτήρα και τις προδιαθέσεις των ψυχολογικών δομήσεων.
Ο βασικός τύπος της αριθμολογίας περικλείει το άθροισμα των αριθμών της ημερομηνίας της γέννησης μαζί με το έτος γέννησης, για να δώσει έναν απλό αριθμό, το "μονοπάτι της ζωής". Συνεπώς το άθροισμα των ισοδύναμων γραμματοαριθμητικών αποδόσεων του αλφαβήτου για να επιτευχθεί ένας απλός αριθμός της "έκφρασης" του προσώπου.
Πυθαγόρας, ο Δάσκαλος των μαθηματικών της Αρχαίας Ελλάδας, του οποίου τα θεωρήματα της γεωμετρίας είναι ακόμα χρήσιμα στους τωρινούς μελετητές, ήταν επίσης ένας μεγάλος διδάσκαλος της Αριθμολογίας. Το Πυθαγόρειο σύστημα της Αριθμολογίας χρησιμοποιούσε τον ακόλουθο χάρτη για να βρεθούν οι αριθμολογικές αξίες κάθε γράμματος.

Οι έννοιες των αριθμών


Ο Αριθμός 1
Ο αριθμός ένα, είναι ο αριθμός των αρχών. Όλα τα πράγματα έρχονται από το ένα και ξαναγυρνούν στο ένα και καθετί που είναι διαιρετό από το ένα έχει τις ρίζες του στο ένα. Το ένα ακόμα, σημαίνει απομόνωση. Αν ο αριθμός σας εξισώνεται με το ένα, έχετε τη δυνατότητα να είστε αυταρχικός και δραστικός. Μπορείτε να είστε ένας γενναιόδωρος σύμμαχος ή ένας αλύπητος ανταγωνιστής.

Ο Αριθμός 2
Το δύο είναι το αντίθετο του ένα κι απεικονίζει τη δυαδικότητα. Το δύο είναι υπομονητικό και συμπονετικό. Αν το δύο εμφανίζεται στους αριθμούς σας, μπορείτε θεωρήσετε δεδομένο ότι είστε μια υπομονητική φύση. Ευγένεια είναι επίσης ένα άλλο χαρακτηριστικό του δύο, όπως έλξη, ρομαντισμός, ηρεμία, κλπ.

Ο Αριθμός 3
Το τρία θεωρείται ο πλέον τυχερός από τους αριθμούς. Ένα άτομο που έχει το τρία σαν βασικό αριθμό, όπως στα γενέθλιά του, θα βελτιώνεται από άτομα όπως το ένα που είναι πνευματώδη, έξυπνα και επιτυχημένα. Αν το τρία εμφανίζεται στους αριθμούς σας, μπορεί να έχετε πρόβλημα εστιάσεως ή μια εργασία με άλλα ενδιαφέροντα.

Ο Αριθμός 4
Το τέσσερα είναι το πλέον θεμελιώδες από όλους του αριθμούς. Είναι η θεμελίωση όλων των σταθερών υποθέσεων. Είναι κατ' ουσία άθραυστος και πολύ αδιάσπαστος. Αν το τέσσερα βρίσκεται στους αριθμούς σας, είστε ολοκληρωμένος και πρέπει να χρησιμοποιείτε τις δυνάμεις σας για τον εαυτό σας.

Ο Αριθμός 5
Το πέντε είναι ο αριθμός που πάντα δραστηριοποιείται. Το πέντε είναι πολύ πολυπράγμων στο σημείο να ανακατεύεται σε θέματα άλλων και μπορεί να γίνει μια μικρή άμβλυνση σε μια κακή ημέρα. Άλλα χαρακτηριστικά είναι η καιροσκοπία, απεραντοσύνη, ερωτική δραστηριότητα και δογματικότητα.

Ο Αριθμός 6
Το έξι είναι το αντίθετο του πέντε. Υπάρχει μεγάλη ισορροπία σ’ αυτόν τον αριθμό και είναι ο πλέον τέλειος αριθμός, κάτι που έχει περιγράψει ο Πυθαγόρας. Αν το έξι εμφανίζεται στους αριθμούς σας, απεχθάνεστε τις χαώδης καταστάσεις, κάθε σύγχυση και φιλονικία. Τα έτη που ο αριθμός τους αθροίζεται σε έξι, είναι καλά για νέες ενάρξεις, όπως επιχειρήσεις, εργασίες ή γάμος.

Ο Αριθμός 7
Το επτά έχει αρκετές συγγένειες με πνευματικά γεγονότα, θετικά και αρνητικά. Αν το επτά εμφανίζεται στους αριθμούς σας, είστε ολοκληρωμένος και τείνετε στο διαλογισμό, το μυστικισμό και την προφητική ικανότητα. Συνήθως, δαπανάτε πολύ χρόνο στο να σκέπτεστε τα βαθύτερα νοήματα της ζωής και μερικές φορές κλεινόσαστε στον εαυτό σας.

Ο Αριθμός 8
Η εστίαση του οκτώ είναι υλικές επεκτάσεις και οικονομικές δραστηριότητες. Είναι ένας πανίσχυρος αριθμός για απόκτηση χρημάτων και υλικών αγαθών. Αν το οκτώ εμφανίζεται στους αριθμούς σας, έχετε σπουδαίους στόχους και αποτυχίες. Το οκτώ περιγράφει τη “νέα ζωή" και τις “νέες ενάρξεις". Ο κύριος κραδασμός του οκτώ είναι οι επιχειρήσεις. Δεν βασίζεται στην τύχη, η επιτυχία έρχεται με επιδέξια σχέδια. Το μήνυμα της αθανασίας και της ζωής μετά το θάνατο εμφανίζεται στα πρώτα νοήματα του οκτώ.

Ο Αριθμός 9
Ο μεγαλύτερος "διανοητικός" αριθμός, το εννέα, είναι ένα κρυμμένο δώρο για το άτομο το οποίο φέρει αυτόν τον αριθμό. Είναι ο αριθμός του "πλησιάσματος της αποπεράτωσης και τελειότητας". Οι εστιάσεις του εννέα είναι ο αγώνας για τους άπορους και λιγότερα τυχερούς. Αν εμφανίζετε αυτόν τον αριθμό, ο χαρακτήρας σας έχει πάθη, ισχυρά συναισθήματα και άλλα ακραία συναισθήματα.

Ο Αριθμός 11
Αυτός είναι ένας ηγέτης αριθμός. Ο μυστικισμός και το πνευματικό αίνιγμα είναι το πεπρωμένο του ένδεκα. Αν το ένδεκα εμφανίζεται στους αριθμούς σας, κρίνεστε από υλιστές και ακολουθείστε από ερευνητές. Δεν έχει σημασία ποιο είναι το μεγαλύτερο γνώρισμα του χαρακτήρα σας, αυτός ο αριθμός προσθέτει ένα χαρισματικό στοιχείο. Μπορείτε να παρακινείτε άλλους σε εμπνεύσεις. Ο αριθμός ένδεκα υπονοεί ότι μπορείτε να ολοκληρώσετε τις βαθύτερες ανάγκες σας αφιλοκερδώς μέσα από ορισμένα είδη εξυπηρετήσεων στην ανθρωπότητα.

Ο Αριθμός 13
Το δέκα-τρία είναι η υψηλότερη δόνηση του τέσσερα. Η Αγάπη για τον κόσμο περιστρέφεται γύρω αυτόν τον αριθμό και είναι ο μέγιστος αλτρουιστής αριθμός από όλους.

Ο Αριθμός 22
Το είκοσι-δύο είναι ένας πανίσχυρος αριθμός που επενεργεί κατ’ ευθείαν στο υλικό σας επίπεδο. Μερικές φορές καλείται ο Κύριος Οικοδόμος, γιατί μπορεί να δημιουργήσει τεράστια επιτεύγματα στο κόσμο και διεθνή προτερήματα αποδεικνύουν τις σταθερότητες και επιδεξιότητες του είκοσι-δύο.

Ο Αριθμός 33
Ο αριθμός τριάντα-τρία είναι ο αριθμός των μεγαλειωδών πνευματικών αναπτύξεων. Τα βαθύτερα νοήματά του είναι μυστηριώδη και πρέπει να ανακαλύπτονται καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του ατόμου που φέρει αυτόν το αριθμό.

Το Πυθαγόρειο Σύστημα

1 2 3 4 5 6 7 8 9
Α Β Γ Δ Ε ς Z H Θ
Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π .
Π Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω .

(Έλλη σου θυμίζει κάτι?)

Ο αριθμός 13

Η τρισκαιδεκαφοβία είναι ο φόβος για τον αριθμό δεκατρία, που θεωρείται πρόληψη.Το δεκατρία μπορεί να θεωρείται "κακός" αριθμός απλά επειδή είναι μια μονάδα πάνω από το δώδεκα, που είναι δημοφιλής αριθμός σε πολλούς πολιτισμούς (λόγω του ότι είναι εξαιρετικά σύνθετος αριθμός). Όταν μια ομάδα δεκατριών αντικειμένων διαιρεθεί στα δυο, στα τρία, στα τέσσερα ή στα έξι, πάντα ένα αντικείμενο περισσεύει.

1. Ο αριθμός 13 έχει για κάποιους βιβλικές προεκτάσεις. Στο Μυστικό Δείπνο, μετά τον οποίο ο Ιούδας πρόδωσε τον Ιησού, οι συνδαιτυμόνες ήταν 13.

2.Σχέση έχει επίσης το γεγονός ότι ένα σεληνοηλιακό ημερολόγιο πρέπει να έχει 13 μήνες σε κάποια χρόνια, ενώ το ηλιακό Γρηγοριανό ημερολόγιο και το σεληνιακό Ισλαμικό ημερολόγιο έχουν πάντοτε 12 μήνες σε ένα χρόνο.

3. Η τρισκαιδεκαφοβία μπορεί να επηρέαζε και τους Βίκινγκς-πιστεύεται ότι ο Λόκι στη σκανδιναβική μυθολογία ήταν ο 13ος θεός, κατά τον ίδιο τρόπο που στο Χριστιανισμό ο Σατανάς θεωρείται ο 13ος άγγελος.

4.Ο κώδικας του Χαμουραμπί, που γράφτηκε στη Μεσοποταμία περίπου το 1686 π.Χ., παραλείπει τον αριθμό 13. Κάτι τέτοιο υπονοεί ότι η πρόληψη υπήρχε πολύ πριν τη Χριστιανική εποχή.

5.Ακόμα ο αριθμός 13 λογίζεται ως γρουσούζικος από την πρώιμη αρχαιότητα, ο οποίος συνδυάστηκε αργότερα με τις αποφράδες ημέρες (Τρίτη και Παρασκευή) και γεννήθηκαν σωρεία προλήψεων που «ταλανίζουν» το νου μας ως σήμερα.

6.Οι σχετικές με το 13 προλήψεις δημιουργήθηκαν με την ανακάλυψη του δωδεκαδικού συστήματος, σύμφωνα με το οποίο το 12 είναι ο τέλειος αριθμός: 12 οι ώρες της μέρας και της νύχτας, 12 οι μήνες, τα ζώδια, 12 και οι άθλοι του Ηρακλή! Με την προσθήκη του αριθμού «ένα» σ’ αυτό το ιερό 12 σχηματιζόταν η αρχή ενός νέου κύκλου. Το συμβολικό αυτό άλμα προς το καινούριο «άγνωστο», που αντιπροσώπευε ο αριθμός 13, προκάλεσε ανησυχία στους ανθρώπους κι έτσι άρχισαν να του αποδίδουν ευθύνες για τα ατυχή συμβάντα. Ο Φίλιππος Β’ της Μακεδονίας λέγεται πως πέθανε αφότου τοποθέτησε το άγαλμά του δίπλα σε αυτά των δώδεκα θεών του Ολύμπου.

7.O αριθμός 13 πάνω στη Mεγάλη Σφραγίδα

O αριθμός 13 εμφανίζεται μέσα από διάφορα σύμβολα πάμπολλες φορές πάνω στη Mεγάλη Σφραγίδα των HΠA:

-13 αστέρια στον αστερισμό πάνω από το κεφάλι του αετού

-13 λωρίδες στην ασπίδα πάνω στο στήθος του αετού

-13 βέλη στο αριστερό πόδι του αετού

-13 φύλλα και 13 ελιές στο κλαδί ελιάς στο δεξί πόδι του αετού

-13 επίπεδα στην κόλουρη πυραμίδα

-13 γράμματα στα ρητά «e pluribus unum» και «annuit coeptis»

-13 βασικά σύμβολα πάνω στις δυο πλευρές της σφραγίδας

-13 μέλη και σύμβουλοι στις 3 επιτροπές της Mεγάλης Σφραγίδας

8.Στα ξενοδοχεία δεν υπάρχει σαν αριθμός δωματίου το νούμερο 13

( Και να φανταστείτε ότι είναι ο τυχερός μου αριθμός- αυτός και το άθροισμά του)

Το φαινόμενο της πεταλούδας


Το φαινόμενο της πεταλούδας είναι μια ποιητική μεταφορά, στη θεωρία του χάους για το φαινόμενο της ευαίσθητης εξάρτησης ενός συστήματος από τις αρχικές συνθήκες. Σύμφωνα με μια από τις διατυπώσεις, λέγεται ότι "αν μια πεταλούδα κινήσει τα φτερά της στον Αμαζόνιο, μπορεί να φέρει βροχή στην Κίνα". Διαφορετικές παραλλαγές εκφράζουν ουσιαστικά την ίδια ιδέα: μια απειροελάχιστη μεταβολή στη ροή των γεγονότων οδηγεί, μετά από την πάροδο αρκετού χρόνου, σε μια εξέλιξη της ιστορίας του συστήματος δραματικά διαφορετική από εκείνη που θα λάμβανε χώρα, αν δεν είχε συμβεί η μεταβολή.

Ο όρος χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά (καταγεγραμμένα) από τον μετεωρολόγο Έντουαρντ Λόρεντζ κατά τη δεκαετία του 1960, όταν μελετούσε, μέσω αριθμητικής επίλυσης σε υπολογιστή, ένα σύστημα διαφορικών εξισώσεων που προσομοίωνε τα καιρικά φαινόμενα ενός εξιδανικευμένου, απλουστευμένου μοντέλου "ατμόσφαιρας". Ο Λόρεντζ παρατήρησε, σχεδόν τυχαία, ότι όταν εισήγαγε στον υπολογιστή του τις τιμές του προγράμματος από μια προηγούμενη εκτέλεση και "έτρεχε" ξανά το πρόγραμμα, τα αποτελέσματα απέκλιναν σημαντικά με την πάροδο του χρόνου από τα προηγούμενα, ώσπου, μετά από έναν "χρονικό ορίζοντα" δεν είχαν πρακτικά καμιά ομοιότητα. Δεδομένου ότι το πρόγραμμα ήταν ντετερμινιστικό (η ίδια είσοδος έδινε πάντα την ίδια έξοδο, αποκλείοντας φυσικά τις μηχανικές βλάβες), η απόκλιση των αποτελεσμάτων οφειλόταν στο γεγονός ότι τα νούμερα που ξανα-εισήγαγε "με το χέρι" ο Λόρεντζ είχαν μικρότερη ακρίβεια (λιγότερα δεκαδικά ψηφία) από εκείνα που εσωτερικά αποθήκευε ο υπολογιστής. Ο Λόρεντζ συμπέρανε ότι, στο συγκεκριμένο μοντέλο, και η ελάχιστη ακόμη έλλειψη ακρίβειας είναι καθοριστική - κάτι που αργότερα αποκαλύφθηκε ότι είναι γενικό χαρακτηριστικό μιας ολόκληρης κλάσης συστημάτων, των λεγόμενων χαοτικών.

Αργότερα, ο Λόρεντζ επινόησε ένα ακόμη απλούστερο σύστημα τριών μόλις διαφορικών εξισώσεων που περιείχαν δύο μη γραμμικούς όρους και περιέγραφαν, στην ουσία τους, ρεύματα μεταφοράς θερμότητας μέσα σε ένα ρευστό. Το σύστημα αυτό επιδείκνυε επίσης χαοτική και ευαίσθητη συμπεριφορά: οι τροχιές του, σε έναν χώρο τριών διαστάσεων, παραμένουν παγιδευμένες σε μια πεπερασμένη περιοχή και "κουλουριάζονται" χωρίς ποτέ να τέμνονται ή να κλείνουν (δηλ. να επαναλαμβάνονται περιοδικά). Όλες οι τροχιές, μετά από αρκετό χρόνο, συγκεντρώνονται τελικά σε μια περιοχή με φράκταλ διάσταση που ονομάστηκε παράξενος ελκυστής. Είναι ενδιαφέρον ότι τα "πορτρέτα" του χώρου των φάσεων του ελκυστή του Λόρεντζ, όταν σχεδιαστούν σε 3 διαστάσεις, μοιάζουν κάπως με ένα ζεύγος συμπλεγμένων φτερών πεταλούδας (μερικοί το παρομοιάζουν επίσης με "κουκουβάγια"). Ωστόσο, ο Λόρεντζ χρησιμοποίησε τον όρο αρκετά αργότερα, και στις πρώτες δισδιάστατες προβολές του ελκυστή που πήρε το σχήμα δεν μοιάζει ιδιαίτερα με πεταλούδα. Η επιλογή της πεταλούδας θυμίζει ακόμη την "καταγωγή" του ελκυστή από τη μετεωρολογία - η μεταφορά ενός γλάρου αντί πεταλούδας είχε επίσης χρησιμοποιηθεί νωρίτερα

O ουρανός από ψηλά

8 3 4 Περισσότερα: The Sky, From Above